شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9 معرفی شد
بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9

بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9 معرفی شد

۱۴۰۲-۱۲-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 9

بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9 که به نظر می رسد می‌تواند روی کاغذ با ابرخودروهایی مانند فراری رقابت کند، از چهار موتور الکتریکی خود می تواند 1300 اسب بخار نیرو تولید کند.

به گزارش مجله ماشین، بی‌وای‌دی از مدل جدید U9 برند پریمیوم خود به نام یانگ‌وانگ رونمایی کرد.

این مدل هم در طراحی و هم در مکانیک قابل توجه است. طبق اظهارات بی‌وای‌دی، U9 بر روی پلتفرم e4 در حال توسعه است. این پلتفرم جدید با هر دو مدل U8 و U9 عرضه شد.

U9 اولین مدلی است که فناوری با نام «سیستم کنترل هوشمند بدنه DiSus-X» را معرفی کرد. این سیستم قابلیت های بسیار جالبی دارد. “DiSus-X” که اساساً یک فناوری تعلیق تطبیقی ​​است، حتی به این مدل اجازه می دهد تا روی سه چرخ حرکت کند.

بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9 روی هر چرخ یک موتور الکتریکی خواهد داشت. مجموع قدرت خروجی این چهار موتور می تواند ۱۳۰۰ اسب بخار و ۱۶۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این موتور مجهز به یک بسته باتری باریک است که BYD آن را “Blade Battery” می نامد. به لطف این باتری با ظرفیت ۸۰ کیلووات ساعت، این مدل می تواند به برد ۴۵۶ کیلومتر برسد. این مدل که حداکثر سرعت آن ۳۰۹.۱۹ کیلومتر بر ساعت است، می تواند تنها در ۲.۳۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

یانگ وانگ فعلاً U9 را فقط در چین می فروشد. این مدل دارای قیمتی تقریباً ۲۱۵۰۰۰ یورو خواهد بود و این باعث می شود ارزان تر از SF90 Stradale هیبریدی فراری باشد.

گالری تصاویر بی‌وای‌دی یانگ‌وانگ U9

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.33

مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×