شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » کریستین هورنر تبرئه شد
کریستین هورنر

کریستین هورنر تبرئه شد

۱۴۰۲-۱۲-۱۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

هورنر در پی اتهاماتی که توسط یک کارمند زن علیه او مطرح شد، توسط شرکت نوشابه‌های انرژی‌زا ردبول تحت تحقیقات داخلی قرار گرفت.

به گزارش مجله ماشین، قبل از مسابقه افتتاحیه فرمول یک فصل ۲۰۲۴ که در بحرین برگزار می‌شود، تحقیقات ردبول در مورد کریستین هورنر تکمیل شد. هورنر که از سال ۲۰۰۵ مدیر تیم ردبول ریسینگ بوده است، از پرونده فساد اخلاقی تبرئه شد و به مدیریت خود در تیم ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است که در اوایل این هفته، فورد شریک موتور آینده ردبول نیز برای حل سریع و شفافیت کامل این موضوع فشار آورده بود.

ردبول یک وکیل مستقل را برای بررسی این اتهامات منصوب کرد. مصاحبه هایی با هورنر انجام شد تا تصویر روشنی از وضعیت به دست آید.

در نتیجه تحقیقات، گزارشی بیش از ۱۰۰ صفحه به Red Bull ارسال شد. در بیانیه ای که امروز منتشر شد، اعلام شد که مشخص شد هورنر هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

پس از انجام تحقیقات طولانی در مورد اتهامات مطرح شده علیه او توسط یک کارمند زن، ردبول هیچ مدرکی دال بر رفتار نامناسب هورنر پیدا نکرد.

در حالی که هورنر برای افتتاحیه فصل به بحرین سفر کرد، ردبول بیانیه ای رسمی منتشر کرد و اتهامات مربوط به رفتار نادرست علیه او را رد کرد.

در بیانیه شرکت ردبول در اتریش آمده است: تحقیقات در مورد اتهامات آقای هورنر تکمیل شده است و ردبول می تواند تایید کند که شکایت رد شده است البته لازم به ذکر است که شاکی حق تجدید نظر دارد.

ردبول یک وکیل مستقل را برای انجام تحقیقات درباره اتهامات نامشخص علیه هورنر منصوب کرده است.

این تحقیقات شامل مصاحبه های طولانی با افرادی بود که در پرونده بودند و چندین هفته به طول انجامید.

در حالی که گزارش های رسانه ها در مورد ماهیت اتهامات علیه هورنر حدس و گمان می زند، ردبول جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نکرده است. نماینده شرکت ردبول اعلام کرده است که تحقیقات به شیوه ای “عادلانه، دقیق و بی طرفانه” انجام شده است.

در متن این بیانیه آمده است: گزارش تحقیق محرمانه است و حاوی اطلاعات خصوصی اشخاص و اشخاص ثالثی است که در تحقیقات کمک می کنند و بنابراین به احترام همه دست اندرکاران، اظهار نظر بیشتری نمی کنیم.

ردبول به تلاش خود برای رسیدن به بالاترین استانداردهای محل کار ادامه خواهد داد.

تبرئه هورنر به هفته‌های سختی پایان می‌دهد که در آن او در کانون گمانه‌زنی‌های شدید رسانه‌ها و پرسش‌هایی درباره آینده‌اش قرار داشت.

با طولانی شدن تحقیقات، بسیاری از طرف‌ها، از جمله دارنده حقوق تجاری F1، علنی شدند و از Red Bull خواستار فوریت برای رسیدن به نتیجه در مورد این موضوع شدند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×