یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بررسی اجمالی بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

بررسی اجمالی بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

۱۴۰۳-۰۲-۰۶ زمان مطالعه: 5 دقیقه 13

بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید، با بروزرسانی در زمینه طراحی ظاهری، لذت رانندگی، برقی سازی و دیجیتال سازی، جایگاه منحصر به فرد خود را در بازار خودروهای سایز متوسط لوکس تثبیت می کنند.

به گزارش مجله ماشین، رنگ های جدید بدنه و رینگ های آلیاژی جدید، طراحی های جدید برای چراغ های جلو و چراغ های عقب با جزئیات لیزری، بر تاثیر بصری جسورانه هر دو مدل خودرو تاکید می کند.

در داخل کابین، نمایشگر خمیده بی ام و، صحنه را برای جدیدترین نسخه بی ام و iDrive با QuickSelect، بر اساس سیستم عامل ۸.۵ بی ام و، فراهم می کند. این نمایشگر و سیستم کنترل را می توان با نمایشگر Augmented View برای سیستم ناوبری نقشه های بی ام و سفارش داد. همچنین طراحی های جدید فرمان، عناصر تریم داخلی و روکش صندلی ها، حس مدرن تری به فضای لوکس کابین بخشیده اند.

بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید در کارخانه اصلی بی ام و در مونیخ ساخته خواهند شد که با سرمایه گذاری قابل توجه، در حال تبدیل شدن به یک مرکز تولید اختصاصی برای مدل های کاملا برقی است. عرضه جهانی بی ام وی i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید در جولای ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
نمای عقب بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

ویژگی های جدید بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

چراغ های جلوی باریک و جلوپنجره بی ام و به صورت عمودی که به سمت جاده پایین آمده است، نمای جلوی بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه را تعریف می کند. طراحی جدید، تاثیر بصری بیشتری به این ویژگی های شاخص برند بی ام و می بخشد.
محیط اطراف جلوپنجره بی ام و به صورت استاندارد و همچنین همراه با پکیج M اسپورت اختیاری، با روکش کروم مات ارائه می شود. به دلیل نیاز کمتر به خنک کننده در سیستم محرک برقی، جلوپنجره بی ام و در بی ام و i4 جدید دارای یک قسمت بالایی کاملا بسته است که در زیر آن یک سطح مشکی براق با الگوی لانه زنبوری نقره ای مات قرار دارد. ورودی های هوا در نسخه های احتراق داخلی بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید دارای ساختار مشبکی هستند که سطوح آنها اکنون با رنگ نقره ای مات کوارتز ارائه می شود.

بسته M اسپورت برای بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه، علاوه بر سپر جلو با ورودی های هوای جانبی بزرگ، شامل یک عنصر دیفیوزر در قسمت پایین سپر عقب نیز می شود که اکنون با رنگ مشکی براق ارائه می شود. لوله های اگزوز که در سپر عقب در سمت چپ و راست مدل های احتراق داخلی ادغام شده اند، از قطر ۳.۵ اینچ به ۴ اینچ افزایش یافته اند.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

چراغ های جلوی باریک از نظر بصری و عملکردی ارتقا یافته اند. نور پایین و بالا از یک ماژول LED واحد تولید می شوند و یک جفت واحد LED عمودی و کمی به شکل پیکان، چراغ های نشانگر جانبی، چراغ های روشنایی روز و راهنما را در خود جای داده اند. چراغ های جلوی جدید پس از اینکه راننده و کلید در فاصله ۳ متری خودرو قرار می گیرند، انیمیشن نور خوش آمدگویی را تولید می کنند.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

چراغ های جلوی تمام LED تطبیق پذیر به صورت استاندارد روی مدل های i4 M50 xDrive و M440i و به عنوان بخشی از پکیج Shadowline روی سایر مدل ها به صورت اختیاری ارائه می شوند. خودروهای مجهز به چنین آپشنی، همچنین به چراغ های عقب لیزری جدید مجهز شده اند. این جلوه نورپردازی نوآورانه از فناوری استفاده می کند که برای اولین بار در مدل بی ام و M4 CSL، یک مدل ویژه با عملکرد بالا دیده شد. در اینجا، دیودهای لیزری یک دسته فیبر نوری را روشن می کنند و به واحدهای عقب، یک گرافیک نورپردازی پیچیده می بخشند.

رنگ های جدید بدنه و رینگ های آیرودینامیک

مجموعه رنگ های بدنه برای بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه اکنون شامل سبز متالیک کیپ یورک و قرمز متالیک وگاس می شود. همچنین طیف وسیعی از رنگ های بدنه بی ام و Individual نیز ارائه می شود.

مجموعه طرح های رینگ های آلیاژی اختیاری نیز شامل موارد جدید جذاب است. رینگ های دو رنگ M Aero 19 اینچی را می توان برای خودروهایی که با پکیج M اسپورت اختیاری سفارش داده شده اند، سفارش داد. همچنین رینگ های دو رنگ بی ام و Individual Aero 20 اینچی در طرح دو پره، برای مدل های M440i و مدل های ۴۳۰i مجهز به پکیج M اسپورت موجود است.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
کابین بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

تاکید بر جذابیت اسپرت در کابین

تغییرات در فضای داخلی بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید بر دیجیتال سازی و دستیابی به یک پروفایل اسپرت تر متمرکز است. بی ام و iDrive ارتقا یافته با QuickSelect، تعداد دکمه ها و کنترل ها را در کابین بیشتر کاهش می دهد. عملکرد سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و گرمایش صندلی و فرمان را می توان با لمس از طریق نمایشگر خمیده بی ام و یا با فرمان صوتی از طریق دستیار شخصی هوشمند بی ام و انجام داد. کنترل های جدید تنظیم دریچه های هوا، امکان تنظیم جهت جریان هوا را با حرکات چرخشی و شیب دار فراهم می کند.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
کابین بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید به صورت استاندارد به صندلی های اسپرت با روکش Sensatec سوراخ دار مجهز شده اند. روکش چرمی Vernasca با دوخت تزئینی در پنج رنگ از جمله دو رنگ جدید مشکی با هایلایت قرمز موجود است.

مدل های i4 و سری ۴ گرن کوپه جدید بی ام و به صورت استاندارد با فرمان دو پره با لبه چند ضلعی و دکمه های چند منظوره روشنایی عرضه می شوند. اضافه کردن پکیج M اسپورت، اکنون یک فرمان چرمی M در طرح سه پره با لبه صاف و یک نوار مشکی در وسط که موقعیت ۱۲ ساعته را علامت گذاری می کند، به ارمغان می آورد. فرمان چرمی M سه پره که به صورت استاندارد در مدل های i4 M50 xDrive و M440i ارائه می شود، علاوه بر این دارای دوخت سه رنگ M و یک نوار قرمز در مرکز بالا است.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

مواد با کیفیت بالا، عناصر تریم داخلی جدید

عناصر تریم داخلی جدید شامل M Fine Brushed Aluminum، Fineline Light open-pored و انواع تریم چوب بلوط خاکستری روشن open-pored می شود.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

روکش Sensatec روی داشبورد اکنون دارای سطح صاف تر و پالایش شده تری است که به قسمت بالایی هر چهار پنل درب نیز امتداد می یابد. و مشتریان می توانند برای انتخاب دکمه تعویض دنده، کنترلر بی ام و iDrive و دکمه Start/Stop در کنسول مرکزی، روکش گالوانیزه را سفارش دهند.

موتورهای احتراق داخلی با فناوری هیبریدی ملایم ۴۸ ولت. قدرتمند و کارآمد

موتور با یک گیربکس اسپورت اتوماتیک ۸ سرعته Steptronic جفت می شود تا بی ام و M440i Gran Coupe را از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت در ۴.۷ ثانیه و یا ۴.۳ ثانیه در صورت مجهز شدن به سیستم تمام چرخ محرکه هوشمند xDrive، تخمین می زند. افزایش ناگهانی قدرت موتور با یک موسیقی متن هیجان انگیز از سیستم اگزوز M اسپورت همراه است. سرعت نهایی به صورت الکترونیکی به ۱۵۵ مایل در ساعت محدود می شود.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

موتور ۲ لیتری خطی ۴ سیلندر B48B20O2 در مدل های ۴۳۰i Gran Coupe 2025 نیز از فناوری هیبریدی ملایم ۴۸ ولت بهره می برد و همچنین شامل فرآیند احتراق چرخه میلر، بازطراحی پورت های ورودی و محفظه های احتراق و نوآوری در زمینه های کنترل میل سوپاپ، تزریق، سیستم احتراق و مسیریابی گازهای خروجی می شود. موتور ۴ سیلندر TwinPower Turbo 255 اسب بخار در ۴۷۰۰-۶۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور در ۱۶۰۰-۴۵۰۰ دور در دقیقه تولید می کند.

عناصر طراحی منحصر به فرد برای مدل های M Performance

بی ام و i4 M50 xDrive و بی ام و M440i xDrive با ویژگی های طراحی خاص M، شخصیت اسپرت خود را برجسته می کنند. هر دو مدل اکنون دارای جلوپنجره بی ام و با لبه مشکی براق و میله های افقی هستند که با لوگوی M بی ام و تزئین شده اند. و عناصر سپر جلو که قبلاً با رنگ خاکستری Cerium ارائه می شد، اکنون با رنگ مشکی براق ارائه می شود.

تریم منحصر به فرد ذوزنقه ای شکل لوله اگزوز در قسمت عقب مدل های جدید بی ام و M440i Gran Coupe نیز دارای روکش مشکی براق است. پکیج خارجی M Carbon که به عنوان آپشن ارائه می شود، شامل تریم ورودی هوای جانبی در قسمت جلو، روکش های آینه بیرونی خاص M، یک دیفیوزر در سپر عقب و یک اسپویلر عقب ظریف، همه از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن (CFRP) ساخته شده است.

سیستم نمایش و کنترل/عملکرد، اتصال

جدیدترین نسل از سیستم نمایش و کنترل/عملکرد بی ام و iDrive با QuickSelect مبتنی بر سیستم عامل ۸.۵ بی ام و، راهی جدید برای کنترل بصری عملکردهای خودرو و دسترسی به خدمات دیجیتال در بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه ارائه می دهد. با نمایشگر دیجیتال خمیده بی ام و و قابلیت های گسترده دستیار شخصی هوشمند بی ام و، کابین راننده محور برای کنترل لمسی و زبان طبیعی بهینه شده است.

عملکردهای تهویه مطبوع نیز در بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید به صورت دیجیتال انجام می شود که امکان کاهش بیشتر تعداد دکمه ها و کنترل های فیزیکی را فراهم می کند. سیستم کنترل/عملکرد همچنین شامل دکمه های چند منظوره روی فرمان، کنترلر بی ام و iDrive و به عنوان آپشن، نمایشگر هدآپ بی ام و می شود.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

بی ام و iDrive با QuickSelect: ساده تر و حتی بصری تر

ویژگی QuickSelect این سیستم، راه را برای یک ساختار منوی بهبود یافته هموار می کند که از دستگاه های الکترونیکی مصرف کننده الهام گرفته شده است. این امکان را به راننده می دهد که بدون نیاز به ورود به زیرمنوها، مستقیماً از صفحه اصلی جدید به عملکردها بروید. ساختار منوی جدید و تخت، جابجایی بین عملکردهای مختلف را بسیار آسان تر می کند و به راننده کمک می کند تا توجه خود را بر آنچه در جاده اتفاق می افتد متمرکز کند.

بیشتر بخوانید: تسلا مدل ۳ پرفورمنس ۲۰۲۴ / مشخصات، قیمت و بررسی

صفحه اصلی جدید به طور مداوم نمای نقشه سیستم ناوبری را نشان می دهد. در همان سطح، نوار عمودی در سمت راننده نمایشگر وجود دارد که حاوی ویجت هایی است که می توان آنها را به صورت جداگانه انتخاب و مرتب کرد. بی ام و i4 همچنین شامل ویجتی برای عملکردهای شارژ است. برخی از ویجت ها را می توان به صورت افقی نیز پیمایش کرد تا محتوای اضافی نشان داده شود. سپس می توان با QuickSelect مستقیماً به عملکردهای مرتبط دسترسی پیدا کرد. و هنگامی که تنظیمات مربوطه انتخاب شد، کافی است یک ضربه سریع به نماد خانه در لبه پایینی صفحه کنترل بزنید تا به صفحه اصلی برگردید. نمادهایی برای دسترسی مستقیم به منوی تهویه مطبوع، منوی برنامه ها و Apple CarPlay® و Android Auto™ نیز اکنون در کنار نماد خانه یافت می شوند.

دستیار شخصی هوشمند بی ام و با زبان های اضافی و گرافیک جدید

کنترل صوتی با استفاده از دستیار شخصی هوشمند بی ام و در بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید تعاملی تر و بصری تر خواهد شد. اکنون دو ظاهر مختلف برای گرافیک نشان دهنده همراه دیجیتال در صفحه کنترل وجود دارد و گرافیک های اضافی نیز در پاسخ به دستورات صوتی انتخاب شده در اینجا ظاهر می شود. به عنوان مثال، دستیار شخصی هوشمند بی ام و با نشان دادن تصویر پمپ بنزین، درخواست جستجوی جایگاه سوخت در نزدیکی را تأیید می کند و گفتگوی بین راننده و خودرو را غنی می کند.

سیستم ناوبری نقشه های بی ام و با مسیریابی بهینه شده برای شارژ و Augmented View

سیستم ناوبری مبتنی بر ابر نقشه های بی ام و بخشی از BMW Live Cockpit Plus استاندارد است. این سیستم که بر پایه سیستم عامل ۸.۵ بی ام و ساخته شده است، اکنون ورود مقصد را آسان تر می کند و می تواند اطلاعات اضافی را در حین رانندگی ارائه دهد. پیشرفت های دیگر شامل استفاده آسان تر از فیلترها، ساختار منوی تخت تر با دکمه های لمسی که مستقیماً روی نمای نقشه نشان داده می شوند و توصیه های مسیریابی پیشگیرانه است.

جدیدترین نسخه نقشه های بی ام و همچنین به رانندگان بی ام و i4 – هم از طریق خودرو و هم از طریق برنامه My BMW – دسترسی به عملکردهای بهبود یافته ای را می دهد که امکان برنامه ریزی مسیریابی بهینه شده برای شارژ در مسافت های طولانی را فراهم می کند. توقف های شارژ به گونه ای برنامه ریزی شده اند که مقصد انتخابی در اسرع وقت به دست آید. سطح شارژ ترجیحی راننده هنگام رسیدن به توقف های میانی سفر و مقصد نهایی را می توان با افزایش پنج درصدی تنظیم و در برنامه ریزی مسیر گنجانید. این سیستم همچنین می تواند به رانندگان اجازه دهد تا ایستگاه های شارژ را که توسط ارائه دهندگان منتخب اداره می شوند ترجیح دهند و در صورت درخواست راننده، دیگران را از برنامه ریزی مسیر حذف کنند. در این صورت، سیستم فقط در صورتی که به نظر می رسد هیچ جایگزینی برای یک مسیر کارآمد بدون دور زدن های بزرگ وجود نداشته باشد، پیشنهاد می دهد.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

اطلاعات اضافی برای ایستگاه های شارژ انتخاب شده، مانند انواع کانکتورهای پشتیبانی شده و گزینه های پرداخت، و همچنین در دسترس بودن امکانات بهداشتی، پذیرایی یا خرید در آن نزدیکی ارائه می شود. مدت زمان تخمینی توقف شارژ برنامه ریزی شده و هزینه برق مربوطه را نیز می توان از قبل نشان داد. هر چه خودرو به توقف میانی برنامه ریزی شده نزدیکتر شود، در صورت نیاز، در دسترس بودن نقطه شارژ با فرکانس بیشتری بررسی می شود تا در صورت لزوم مسیر جایگزینی به موقع توصیه شود. صرف نظر از مسیریابی بهینه شده برای شارژ ارائه شده، جریان ثابتی از گزینه های شارژ جایگزین، به عنوان مثال برای استراحت های ناگهانی در طول سفر، نیز نمایش داده می شود.

انتخاب BMW Live Cockpit Professional اختیاری نه تنها نمایشگر رنگی هدآپ بی ام و را اضافه می کند، بلکه عملکرد Augmented View را نیز ارائه می دهد. این یک جریان ویدیوی زنده از نمای راننده را روی صفحه کنترل یا خوشه ابزار با اطلاعات مرتبط در زمان واقعی نشان می دهد و آن را با اطلاعاتی که در حال حاضر مرتبط است، مانند فلش های جهت دار انیمیشنی در تقاطع های گیج کننده، برای کمک به راننده در انتخاب بهترین پیچ برای مسیر برنامه ریزی شده، ادغام می کند.

شخصی سازی و دسترسی از راه دور با BMW ID و برنامه My BMW

سیستم عامل ۸.۵ بی ام و همچنین شخصی سازی تجربه کاربری در بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه را آسان تر می کند. ورود به سیستم در خودرو با اسکن کد QR با گوشی هوشمند، تمام تنظیمات قابل همگام سازی و کلید شناسایی شده در خودرو را به طور خودکار با شناسه بی ام و مرتبط می کند.

همچنین خودرو به طور خودکار به برنامه My BMW اضافه می شود. برنامه My BMW که به صورت رایگان از فروشگاه های برنامه برای iOS و Android در دسترس است، به عنوان یک رابط دیجیتال جهانی عمل می کند که در هر زمان اطلاعاتی در مورد وضعیت خودرو، وضعیت شارژ یا برد باقی مانده را ارائه می دهد. بسته به مشخصات خودرو، به کاربر اجازه می دهد تا به توابع مختلف از راه دور دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال، خودرو را می توان از راه دور از طریق برنامه My BMW پیدا کرد و قفل و باز کرد.

بیشتر بخوانید: اسمارت غول‌آسا / شاسی‌بلندی که می‌خواهد آفرود کند

عملکردهای Remote 3D View و Remote Inside View که در پکیج Parking Assistant Plus اختیاری گنجانده شده است، به رانندگان این امکان را می دهد که یک تصویر زنده سه بعدی از محیط اطراف فوری خودرو را بر روی گوشی هوشمند خود دریافت کنند.

علاوه بر این، برنامه My BMW می تواند برای ارسال آدرس مقصد از گوشی هوشمند کاربر به سیستم ناوبری خودرو برای برنامه ریزی مسیر و همچنین برای شروع، خرید یا تمدید ارتقای ConnectedDrive استفاده شود. همچنین می توان فرآیند شارژ و پیش گرمایش را برای بی ام و i4 از طریق برنامه My BMW کنترل کرد. ویژگی My Trips، از جمله Efficiency Trainer و بررسی ماهانه، به کاربر داده ها و ارزیابی هایی در مورد مسافت طی شده، مصرف و سرعت متوسط ​​ارائه می دهد و همچنین نکات مفیدی برای رانندگی کارآمدتر ارائه می دهد.

بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵
بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

اتصال بهینه با Personal eSIM و استاندارد ۵G

مشتریان بی ام و i4 و بی ام و سری ۴ گرن کوپه جدید می توانند Personal eSIM را به عنوان استاندارد – علاوه بر سیم کارت موبایل داخلی خودرو – فعال کنند. Personal eSIM از استاندارد ارتباطات سیار ۵G استفاده می کند و به مشتری امکان می دهد از ویژگی های ارتباطی و اتصال تحت پوشش قرارداد تلفن همراه خود از داخل خودرو استفاده کند، حتی زمانی که گوشی هوشمند خود را همراه ندارند.

همه عملکردهای تلفن می توانند با سیستم بی ام و iDrive یا دستیار شخصی هوشمند بی ام و کار کنند. برای برقراری تماس تلفنی و استریم داده از طریق Personal eSIM از اتصالی به آنتن خارجی خودرو استفاده می شود.

Plug & Charge Multi Contract: احراز هویت بدون تماس با دسترسی به چندین قرارداد

عملکرد Plug & Charge Multi Contract نیز می تواند با بی ام و i4 جدید استفاده شود. Plug & Charge Multi Contract شارژ در ایستگاه های شارژ عمومی سازگار را آسان تر می کند، زیرا دیگر نیازی به احراز هویت دیجیتال از طریق برنامه یا کارت شارژ برای دسترسی به آنها نیست. در عوض، خودرو به طور مستقل از طریق یک رابط فنی خود را احراز هویت می کند.

مشتریان می توانند حداکثر پنج قرارداد شارژ فعال شده با قابلیت Plug & Charge از تامین کنندگان مختلف را به صورت دیجیتال در خودرو ذخیره کنند. احراز هویت مورد نیاز برای شارژ و صورتحساب به طور خودکار در نقاط شارژ سازگار انجام می شود.

مشخصات فنی بی ام و i4 M50 xDrive مدل ۲۰۲۵

مشخصهمقدار
نوع موتورالکتریکی
قدرت۵۳۶ اسب بخار
گشتاور۷۰۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت۳.۹ ثانیه
سرعت نهایی۲۰۰ کیلومتر در ساعت (به صورت الکترونیکی محدود)
برد رانندگی۴۰۰ کیلومتر (تخمین EPA)
نوع باتریلیتیوم یون
ظرفیت باتری۸۰.۷ کیلووات ساعت
زمان شارژ۸.۵ ساعت با شارژر AC سطح ۲
سیستم انتقال قدرتتک سرعته اتوماتیک
نوع دیفرانسیلچهار چرخ محرک (xDrive)
سیستم تعلیقجلو: مستقل مک فرسون، عقب: چند پیوندی
ترمزهادیسک های ۱۴.۶ اینچی در جلو، دیسک های ۱۴.۲ اینچی در عقب
رینگ ها۱۹ اینچی آلیاژی
لاستیک ها۲۴۵/۳۵R19 جلو، ۲۷۵/۳۵R19 عقب
طول۴۸۶۴ میلی متر
عرض۱۸۵۲ میلی متر
ارتفاع۱۴۴۸ میلی متر
فاصله دو محور۲۸۵۶ میلی متر
وزن۲۱۷۵ کیلوگرم
ظرفیت صندلی۵ نفر
حجم فضای بار۴۳۸ لیتر
مصرف انرژی۱۹.۶ کیلووات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر (تخمین EPA)
ویژگی های استانداردسیستم iDrive 8.5 با QuickSelect، صفحه نمایش خمیده ۱۲.۳ اینچی، دستیار شخصی هوشمند بی ام و، سیستم صوتی Harman Kardon، سانروف، صندلی های اسپرت چرمی، گرمکن صندلی های جلو، فرمان گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای، رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی
ویژگی های اختیاریسیستم نمایش سربالا، دوربین ۳۶۰ درجه، پارک اتوماتیک، سیستم صوتی Bowers & Wilkins، صندلی های عقب گرم شونده، تهویه صندلی های جلو، سقف شیشه ای
قیمتهنوز اعلام نشده است
تاریخ عرضهجولای ۲۰۲۴

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×