چهارشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۳
شیائومی در ماه ژوئن بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی SU7 تحویل داد

شیائومی در ماه ژوئن بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودروی SU7 تحویل داد

۱۴۰۳-۰۴-۱۲ زمان مطالعه: 1

شیائومی، غول فناوری چین، اعلام کرد که تحویل خودروی برقی SU7 در ماه ژوئن از مرز ۱۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. این افزایش پس از اعلام شیفت دوگانه تولید در ماه مه توسط شیائومی صورت گرفته است.

به گزارش مجله ماشین،  این شرکت فناوری انتظار دارد در ماه جولای نیز همین تعداد خودرو یا حتی بیشتر از آن را تحویل دهد. تعداد خودروهای تحویلی آنها از ۷۰۵۸ دستگاه در آوریل به ۸۶۳۰ دستگاه در ماه مه به طور پیوسته افزایش یافته است. با وجود تنگناهای اولیه در تولید، این دستاورد با هدف شیائومی برای تحویل ۱۰۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۲۰۲۴ مطابقت دارد.

شیائومی برای خریداران SU7 که سه ماه یا بیشتر برای تحویل خودروی خود منتظر می‌مانند، هدایایی در نظر گرفته است. این پیشنهاد ویژه شامل صندلی‌های چرمی ناپا به ارزش ۸۰۰۰ یوان (حدود ۱۱۰۰ دلار آمریکا) به صورت رایگان و دسترسی مادام العمر به قابلیت رانندگی خودکار برای تمامی مدل‌های SU7 می‌شود. این پیشنهاد از تاریخ ۱ جولای تا ۳۱ جولای با پرداخت پیش‌پرداخت ۵۰۰۰ یوان (حدود ۶۸۸ دلار آمریکا) قابل استفاده است.

شیائومی همچنین از چراغ محیطی هوشمند شاسی SU7 با قیمت ۹۹۹ یوان (حدود ۱۳۸ دلار آمریکا) رونمایی کرد. این محصول دارای شش اثر رنگ مختلف است و شامل نورپردازی بیرونی و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP67 می‌شود.

از سوی دیگر، در آن سوی دنیا، تصاویر جاسوسی از نسخه پرقدرت خودروی SU7 شیائومی با پوشش استتار در حال تست در پیست نوربرگ‌رینگ نوردهشلایف دیده شد. تصاویر نشان‌دهنده ارتقاء‌های متعدد عملکردی نسبت به SU7 استاندارد است که انتظار می‌رود شامل بهبودهایی در سیستم تعلیق و ترمز باشد. بر اساس اظهارات هو ژنگنان (مشاور ارشد شیائومی اتو)، عملکرد پایه فعلی شیائومی SU7 V8s در نوربرگ‌رینگ ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه است و هدف از تنظیمات بعدی رساندن آن به زیر ۷ دقیقه است.

همانطور که پیش‌تر توسط شیائومی اعلام شد، انتظار می‌رود موتور سوپر V8s به حداکثر سرعت ۲۷۲۰۰ دور در دقیقه برسد که به طور بالقوه نزدیک به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. عرضه رسمی خودروی بسیار مورد انتظار شیائومی SU7 V8s برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. می‌توانیم این خودرو را به عنوان “SU7 اولترا” در نظر بگیریم. با اشتیاق منتظر ثبت زمان دور توسط “SU7 اولترا” در پیست نوربرگ‌رینگ هستیم.

ممکن است از همین موتور در خودروی شاسی‌بلند جدید SU7 MX11 نیز استفاده شود، چرا که پیش‌تر در تست‌های جاده‌ای با این موتور دیده شده است.

حوادث اخیر با خودروهای SU7 در پیست‌های مسابقه سراسر چین، حواشی‌ای را درباره کیفیت خودرو ایجاد کرده است. به علاقمندان یادآوری می‌شود که بین خودروهای مصرفی و خودروهای مسابقه‌ای تفاوت‌های قابل توجهی وجود دارد و توصیه می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×