مجله ماشین | ۳۲۸ | اردیبهشت ۱۳۸۹
شماره پیاپی ۳۲۸
آموزش «بهداشت» و حفظ «سلامت» رانندگان از اهمیت خاصی برخوردار است صفحه ۴
رابطه اکتان با ضریب کمپرس صفحه ۵
بازگشت به رینگ! تجربه رانندگی با کامارو SS مدل ۲۰۱۰ صفحه ۶
آزمایش نسل نو هیوندای توسان (ix 35) صفحه ۱۰
گزارش نویسنده «مجلّه ماشین» از مدرسه رانندگی «فرمول ۳» اسکیپ باربر صفحه ۱۴
تاریخچه مسابقات اتومبیلرانی Trans-Am صفحه ۲۰
مرد ۶ میلیون دلاری فیات! صفحه ۲۳
معرفی اتومبیلهای کلاسیک کشور – بیوک لسابر ۱۹۷۱ صفحه ۲۴
گشت تپهنوردی با هامر H2، لندکروزر، مرسدس ML و بامو X6 صفحه ۲۶
نسل نو سیتروئن C3 صفحه ۳۰
نگاهی به نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۰ صفحه ۳۲
بامو ۳۳۵ is کوپه ۲۰۱۱ صفحه ۳۴
بزن در رو! صفحه ۳۵
آسترا و حضور مجدد اپل در ایران صفحه ۳۶
بزرگترین فروش قطعات بنتلی در دنیا صفحه ۳۸
چرا مورسیه لگوها ناگهان منحرف میشوند؟ صفحه ۴۰
زیباترین اتومبیلهای چوبی تاریخ صفحه ۴۲
DTS، آخرین بازمانده اتومبیلهای لوکس کادیلاک صفحه ۴۴
۱۰ اتومبیل هیجانانگیز ارزان قیمت صفحه ۴۶
فورد ماستانگهای پرقدرت سالین و شلبی صفحه ۵۰
معرفی خودروهای موزه اتومبیل – مرسدسبنز ۱۷۰ مدل ۱۹۵۵ صفحه ۵۵
مقایسه جعبهدندههای معمولی با اتوماتیک معمولی صفحه ۵۶
رنو، داچیا را زنده میکند صفحه ۵۸
معرفی مزدا CX-9 مدل ۲۰۱۰ صفحه ۶۰
نسل نو مگان کوپه روباز صفحه ۶۴
به استقبال ۷۵ سالگی جاگوار صفحه ۶۶
کادیلاک CTS-V کوپه، پرشتابتر از فراری F430 صفحه ۶۸
نیسان پاترول ۲۰۱۰، حریف میطلبد! صفحه ۷۰
تاریخچه ۶۲ ساله تولید و تکامل اتومبیلهای لندرور صفحه ۷۲
«پورشه ۹۱۸ اسپایدر» – آنچه خوبان همه دارند. . . صفحه ۷۶
گزارشی از یک مسابقه رالی هیجانانگیز صفحه ۸۲
فورد رنجر ۲۰۱۰ صفحه ۸۰
مقایسه ۸ اتومبیل سدان، اسپرت و لوکس ۵۰ میلیون تومانی صفحه ۸۶
شورولت آوئو RC کانسپت صفحه ۹۰
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۹۲
روش امتیازدهی به ایمنی خودروها توسط مؤسسه Euro-Ncap صفحه ۹۶
مینی کانتری من ۲۰۱۱ صفحه ۹۸
معرفی رانندهها، تیمها و آخرین نتایج مسابقات فرمولا وان صفحه ۱۰۰
فورد Edge اسپرت صفحه ۱۰۲
تجربه رانندگی با آئودی R8 در تهران صفحه ۱۰۴
نسل نو کورسا و ۱۱۰ سالگی اپل صفحه ۱۰۷
رقابت ۱۸ اتومبیل تیونینگ شده برای کسب بالاترین سرعت صفحه ۱۱۰
نمای نزدیک صفحه ۱۱۴
معرفی فولکسواگن کراس پولو ۲۰۱۰ صفحه ۱۱۶
تندر ۹۰ تیپ E2 یا فیات سیینا؟ این یا اون؟ صفحه ۱۱۸