مجله ماشین | ۳۱۵ | فروردین ۱۳۸۸
شماره پیاپی ۳۱۵
زندگی شیرینتر میشود صفحه ۴
«خودروهای خبرساز» کشور در سالی که گذشت صفحه ۵
فولکس واگن کانسپت Blue Sport صفحه ۹
مقایسه اتومبیلهای «مرسدس C کلاس»، «لکسس ES» و «بامو سری ۳» صفحه ۱۰
خودرو سال ۱۳۸۷، از نگاه کارشناسان «مجلّه ماشین» صفحه ۱۴
واقعیتهایی در مورد رینگ و تایر صفحه ۱۷
بررسی فنی و مقایسه ۵ دستگاه کِشنده مطرح کشور («مرسدسبنز اکتروس ۱۸۴۴»، «مرسدسبنز اکسور ۱۸۴۳»، «رنو پریمیوم ۴۴۰»، «ولوو FH480» و «مان TGA 18.480») صفحه ۲۰
آشنایی با «آکادمی رانندگی پورشه» در سیلورستون صفحه ۲۶
ایمنی و باز هم اطلاعاتی درباره «کیسه هوا» (Air Bag) صفحه ۲۸
«کیا اپیروس» در مقابل «مرسدسبنز کلاس E» صفحه ۳۰
ارتقاء «گلف نسل ۶» توسط شرکت ABT صفحه ۳۴
معرفی اتومبیلهای کلاسیک کشور ـ «جنسن اینترسپتور III» صفحه ۳۶
آزمایش رانندگی با «سوزوکی اسپلش» صفحه ۴۰
کشف شاسی و اتاق «لامبورگینی میورا» پس از چهار دهه صفحه ۴۲
فنآوری نوری LED در اتومبیل صفحه ۴۳
اولین آزمایش ون باریک و قد بلند چینی «چانا CM8» صفحه ۴۴
بالاخره «کادیلاک»، «بامو» را شکست داد! صفحه ۴۸
«مرسدس E کوپه»، آیرودینامیکترین خودروی تولید انبوه جهان صفحه ۵۰
دوج Circuit EV»، خودرویی تمام الکتریکی و بدون آلایندگی صفحه ۵۵
آزمایش رانندگی با «اپل سیگنیا» ـ ۲۰۰۹ صفحه ۵۶
تندروترین پونتیاک Solstice جهان با موتور LS7 صفحه ۵۸
فنآوری الکترومکانیک یا دینامیک هوشمند چرخ (Intelligent Wheel Dynamics) صفحه ۶۰
«هیوندای Equus» بزرگان را به مبارزه میطلبد صفحه ۶۱
مقایسه «آئودی Q5»، «مرسدس GLK» و «بامو X3» صفحه ۶۴
معرفی اتومبیل «سوبارو تریبکا ۲۰۰۹» صفحه ۶۸
گزیده آزمایشهای رانندگی «مجلّه ماشین» در سال ۱۳۸۷ صفحه ۷۲
آستون مارتین DB9» ـ ۲۰۰۹، قویتر و تندروتر از همیشه صفحه ۸۶
«تراوگو»، ایمنترین اتوبوس جهان مجهز به سامانه ترمز کمکی فعال صفحه ۸۸
«مرسدسبنز ۳۰۰C»، ستارهای از دهه ۵۰ میلادی در بابل صفحه ۹۲
آزمایش گروهی اتومبیلهای «لندروور فریلندر»، «رنو کلئوس» و «تویوتا RAV4» صفحه ۹۶
تغییر قوانین مسابقات فرمولاوان فصل ۲۰۰۹ صفحه ۹۸
اخبار دنیای اتومبیل صفحه ۱۰۱
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۱۰۶
تجربه رانندگی با خودروی تازهوارد «لیفان ۵۲۰i صفحه ۱۱۰
وقتی رینگ معنی میشود! صفحه ۱۱۳
«تندر سایانا» رونمایی شد صفحه ۱۱۷
«رولزرویس ۲۰۰EX» کانسپت معرفی شد صفحه ۱۱۸