سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا
لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

۱۴۰۱-۱۰-۰۵

از این وسیله نقلیه به دلیل سرعت بالایی که دارد برای انتقال اعضای بدن انسان استفاده می شود.

مجله ماشین – هدف از داشتن لامبورگینی هوراکان حرکت سریع و خودنمایی به دوستان با داشتن یک سوپراسپرت است، اما پلیس ایتالیا هدف دیگری دارد و آن، استفاده از این خودرو به طور خاص برای هدف دیگری با بهره گیری از قدرت قابل توجه موتور آن است.

از زمان تولید مدل گالاردو، خودروهای لامبورگینی مجهز به موتور ۱۰ سیلندر برای کمک به انتقال سریعتر اعضای بدن انسان به خصوص برای موارد حیاتی پزشکی که در اسرع وقت به این امر نیاز دارند و برای کمک به نجات جان انسان ها استفاده شده است.

لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

اهدا لامبورگینی هوراکان به پلیس

به نوبه خود، لامبورگینی از زمان عرضه مدل هوراکان برای اولین بار در سال ۲۰۱۴، یکی از این خودروها را به پلیس ایتالیا اهدا کرده است و خودروی دیگری نیز پس از ۳ سال ارائه خواهد شد تا به اثربخشی بهتر در همین زمینه کمک کند. هدف، نجات جان افراد با انتقال اعضای بدن در کوتاه ترین زمان ممکن است.

 

لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

دو کلیه به دو مکان مختلف منتقل شدند تا به نجات جان افراد تا حد امکان کمک کنند. نقطه شروع باودا در شمال ایتالیا بود و اولین نقطه تحویل مودنا بود که ۱۶۸ کیلومتر با نقطه شروع فاصله دارد.

دومین نقطه تحویل در رم پایتخت ایتالیا با مسافت ۴۰۱ کیلومتر بود، اما به لطف سرعت لامبورگینی هوراکان، این واحد به یکی از مواردی که به آن نیاز داشت تحویل داده شد. در کارهایی که به نفع جامعه باشد، زیرا از فضای بارگیری در قسمت جلویی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است.

لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

پلیس ایتالیا از طریق حساب‌های رسمی خود در پلتفرم‌های فیس‌بوک و توییتر اعلام کرد که انتقال کلیه‌ها به محل‌های زایمان در کوتاه‌ترین زمان مورد نیاز بهترین هدیه کریسمس است که حفظ جان انسان‌ها به بهترین شکل ممکن است.

لامبورگینی هوراکان در خدمت پلیس ایتالیا

جعبه جلویی در لامبورگینی هوراکان که ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد، برای قرار دادن یخچالی که کلیه ها را در کنار هم قرار می دهد، استفاده شده است، علاوه بر این، دمای مناسبی را برای اطمینان از آسیب نرسیدن به آن در هنگام حمل و نقل فراهم می کند.

لامبورگینی هوراکان که به خدمات پلیس ایتالیا اختصاص دارد، با وجود برچسب های مخصوص آن در قسمت بیرونی، علاوه بر وجود چراغ های اخطار در بالای آن به رنگ آبی، با توجه به اینکه به ترتیب طراحی شده است، خودنمایی می کند. تاثیری بر جریان خودرو نداشته باشد.

 

لازم به ذکر است که پیش از این، پلیس جمهوری چک یک دستگاه فراری ۴۵۸ را توقیف و از آن برای کمک به تعقیب افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده های خارجی را رعایت نمی کنند، استفاده کرد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×