جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آئودی با طراحی های کمتر تهاجمی
آئودی با طراحی های کمتر تهاجمی

آئودی با طراحی های کمتر تهاجمی

۱۴۰۱-۱۱-۲۵

این شرکت در حال تغییر طرح های خود با خودروهای الکتریکی است.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی آئودی تا به امروز مفاهیم مختلف Sphere را ارائه کرده است. با انجام برخی پیش نمایش ها از آینده با این وسایل نقلیه، این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ بیست مدل دیگر را معرفی کند.

با این حال، به نظر می رسد که این برند می خواهد جنبه طراحی را تغییر دهد و به خودروهایی با خطوط نرم تری روی آورد.

طبق آخرین مصاحبه مارک لیخت رئیس طراحی آئودی با Top Gear، این برند در آینده با خودروهایی با طراحی های کمتر تهاجمی در مقابل ما ظاهر خواهد شد. مارک لیخت  به طرح‌های گرم‌تر و نرم‌تر اشاره کرد و به عنوان مثال مفهوم Activesphere را که اخیراً معرفی شده است، ذکر کرد.

علاوه بر این، مدیر طراحی همچنین در اظهارات خود اعلام کرد که این شرکت ابتدا طراحی داخلی و سپس کار بر روی طراحی بیرونی را آغاز کرده است. وی همچنین اظهار داشت که جنگ روسیه و اوکراین نقش مهمی در این تغییر داشته است.

لیخت خاطرنشان کرد که وسایل نقلیه الکتریکی به آنها آزادی بیشتری می دهد. آئودی قصد دارد آخرین خودروی احتراق داخلی خود را در سال ۲۰۲۵ معرفی کند.

سپس تا سال ۲۰۲۶ فقط خودروهای تمام الکتریکی معرفی خواهند شد. تا قبل از سال ۲۰۳۳، تولید خودروهای احتراق داخلی به طور کامل پایان می یابد. با این حال، یک برنامه متفاوت را می توان برای بازارهای محلی خاص چین اعمال کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×