چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کیا اولین تصاویر رسمی از EV9 را منتشر کرد
کیا EV9

کیا اولین تصاویر رسمی از EV9 را منتشر کرد

۱۴۰۱-۱۲-۲۵

به نظر می رسد کیا که ورود بسیار سریعی به دنیای خودروهای برقی داشته است و با نسل جدید مدل های برقی خود جلب توجه می کند.

به گزارش مجله ماشین،  EV9 اس‌یو‌وی الکتریکی این برند، یکی از اولین محصولات این صفحه جدید خواهد بود. تصاویر رسمی از مدلی که قرار است در روزهای پایانی اسفند ماه به صورت رسمی معرفی شود به عنوان یک سورپرایز به اشتراک گذاشته شد!

از بیرون می توان گفت که تفاوت چندانی بین مدل و نسخه مفهومی وجود ندارد. می توان گفت مدلی که گوشه های آن بسیار صاف تر شده است، به طور کلی بسیار جا افتاده تر به نظر می رسد.

این طراحی با چراغ های باریکی که در تمامی مدل های کیا استاندارد شده اند تکمیل می شود. سازنده کره جنوبی که از زمان Telluride در هر مدلی از این نوع ست چراغ های جلو استفاده می کند، EV9 را با طراحی چرخ های جالب خود می سازد. یکی دیگر از جزئیاتی که در پروفایل توجه ما را به خود جلب کرد این بود که از طرح های درب انتحاری مدل مفهومی استفاده نشده بود.

در کابین، وضعیت بسیار متفاوتی وجود دارد. اول از همه می توان گفت که ابعاد صفحه نمایش بزرگ تبلت تغییر کرده است. این صفحه نمایش unibody از نوع تبلت، میزبان پانل ابزار دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی است.

تغییر دیگری که زیاد ما را شگفت زده نمی کند طراحی فرمان است. کره جنوبی با استفاده از یک کنترلر بسیار جالب در مدل مفهومی، ترجیح داد در نسخه تولیدی از فرمان معمولی استفاده کند. این را هم بگوییم که صندلی های ردیف دوم مدل دارای تکیه گاه هستند و قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند.

برای جزئیات فنی مدل باید منتظر معرفی رسمی باشیم.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×