جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » لغو فرمول یک ایمولا ۲۰۲۳
ماشین فرمول یک میک شوماخر در تیم هاس بر روی زمین خیس

لغو فرمول یک ایمولا ۲۰۲۳

۱۴۰۲-۰۲-۳۱

مسابقات فرمول یک امیلیا رومانیا  2023 در ایمولا به دلیل سیل لغو شده است.

به گزارش مجله ماشین، به دلیل خطر سیلاب از رودخانه سانترنو در نزدیکی پیست در بعدازظهر سه شنبه، اعضای تیم تخلیه شدند و تا اطلاع ثانوی از ورود به پیست منع شدند.

با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی بحث لغو مسابقه به طور جدی مطرح شد. موضوع به دولت ایتالیا کشیده شد و از ماتئو سالوینی معاون نخست وزیر خواسته شد تا رقابت را به تعویق بیندازد.

مسئولان، برگزارکنندگان و مدیریت فرمول یک جلسه اضطراری صبح چهارشنبه برگزار کردند و تصمیم گرفتند که مسابقه لغو شود.

استفانو دومنیکالی، مدیر عامل فرمول یک گفت: این یک تراژدی بزرگ است که ببینم چه بر سر امیلیا رومانیا، منطقه ای که من در آن بزرگ شده ام، آمده است. افکار و دعاهای من با قربانیان سیل و خانواده ها و جوامع آسیب دیده است. من می‌خواهم قدردانی و تحسین خود را از خدمات باورنکردنی اورژانس برای کمک به نیازمندان ابراز کنم. آنها قهرمان هستند و تمام ایتالیا به آنها افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: این تصمیم برای همه افراد در جوامع محلی و خانواده فرمول یک تصمیم درست است، زیرا ما باید ایمنی را تضمین کنیم و در برخورد با این وضعیت وخیم باری بر دوش مقامات نباشیم.

احتمال به تعویق افتادن GP امیلیا رومانیا به اواخر سال بسیار کم است، اما تصور می شود که این مسابقه به ۴ تا ۶ آگوست موکول شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×