پنجشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک
رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

۱۴۰۲-۰۳-۲۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه 13

رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک با 685 اسب‌بخار قدرت معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، رولزرویس فانتوم دقیقا اولین خودرویی نیست که هنگام فکر کردن به خودروهای پرفورمنس به ذهن ما خطور می کند. مطمئناً به لطف موتور ۱۲ سیلندر خود قدرت زیادی دارد اما هرگز قرار نیست یک وسیله نقلیه اسپرت باشد.

با این حال، اسپوفک با سفارشی سازی رولزرویس فانتوم قدرت آن را فزایش داده است، همچنین ظاهری تهاجمی تر به آن بخشیده است.

رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

پیشرانه رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

مهم‌ترین ویژگی رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک در زیر کاپوت آن قرار دارد، جایی که . موتور ۶.۷۵ لیتری V12 یک ماژول کنترل plug-and-play با نقشه های تزریق و احتراق سفارشی و همچنین یک کنترل فشار تقویت شده اصلاح شده دریافت می کند. این تغییرات باعث می‌شود که این موتور ۶۸۵ اسب‌بخار قدرت تولید بکند.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک از ۵.۳ ثانیه برای مدل استاندارد و ۵.۱ ثانیه برای نوع فاصله محوری طولانی، ۵.۰ ثانیه کاهش داشته است.

رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

طراحی رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

لازم به ذکر است چند اصلاح بیرونی برای مطابقت با پیشرانه قدرتمندتر وجود دارد. اینها شامل یک فاسیای به روز شده با یک اسپویلر جدید است که بالابر محور جلو را کاهش می دهد. در پشت، یک پانل تک تکه جدید با یک بال ظریف روی صندوق عقب وجود دارد.

رولزرویس فانتوم سفارشی سازی شده اسپوفک

تایرهای غول پیکر با رینگ آلیاژی ۲۴ اینچی صیقلی SP3 که با همکاری Vossen توسعه یافته و توسط شرکت آمریکایی با استفاده از فناوری CNC ساخته شده است همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. لازم به ذکر است منافذ کوچکی روی تایرها برای خنک کردن ترمزها وجود دارد. اسپوفک می گوید رینگ ها بسیار قوی هستند و برای مدل شاسی بلند فانتوم EWB نیز مناسب هستند.

تایرهای جدید با لاستیک‌های ۲۹۵/۳۰ R24 در هر چهار گوشه و سیستم تعلیق بادی تطبیقی اصلاح‌شده عرضه می‌شوند که ارتفاع سواری را در مقایسه با فانتوم استوک حدود ۴۰ میلی‌متر کاهش می‌دهد. هنگامی که با سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کند، سیستم تعلیق به سطح اولیه خود باز می گردد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×