پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کسب و کار » رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار
رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار

رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار

۱۴۰۲-۰۷-۰۴

پلتفرم کارزار به خرید، فروش و تعویض خودرو بین نمایشگاه‌های ماشین و معامله‌گران این بازار می‌پردازد و به نمایندگان فروش آنها کمک می‌کند تا در بستری خصوصی با همکاران خود، خودروهای صفر و کارکرده را در سریع‌ترین زمان ممکن بفروشند یا خودرو مدنظر خود را از همکار خود در پلتفرم کارزار خرید کنند.

 

بازاریابی در صنعت خودرو، هنر فروش محصول بدون تبلیغات مستقیم و از طریق ساخت کانکشن است و این یعنی بدون اینکه خود را مانند یک تابلو ورود ممنوع در معرض چشم مشتری قرار دهید، برای او مانند چراغ سبزی باشید که او را درست در مسیر فروش قرار می‌دهد.

 

همه ما با سلیقه‌ها و فرهنگ‌های مختلف هستیم. در زندگی مدرن امروز، هر فرد، فرهنگ و سلیقه خرید متفاوتی دارد. افراد خودرو مد نظر را با معیارهای متفاوتی مثل سرعت، به روز بودن، خوش قیمت، نمایشگاه خودرو با اعتبار و … تهیه می‌کنند. مسلماً تعیین یک سلیقه به‌عنوان قانون حاکم بر یک صنعت خاص مثل خوردو، بسیار سخت است. بعد از پیشرفت تکنولوژی، حضور بیشتر مردم در جامعه و استفاده روزافزون از وسایل نقلیه، نیاز به خودرو و به طور کلی وسایل حمل و نقل در سطح جامعه بیش‌تر از قبل شکل گرفته و به تبع آن، روابط اشخاص درخصوص انتقال و استفاده از این وسایل، مثل خرید، فروش و اجاره خودرو دچار تحول شده است.

 

دغدغه‌ای که این روزها صاحبان اتوگالری‌ها را در صنعت خودرو بیش از پیش با خود درگیر کرده، این است که در فضای رقابتی بیشتر دیده شوند. همانطور که می‌دانید فضای رقابت از بازارهای سنتی به سمت خریدهای اینترنتی سوق داده شده است و این فضای مجازی است که با توصیه و اظهار نظر درباره محصول بر اعتبار و فروش آن تاثیر می‌گذارد. با توجه به تغییر سبک خرید، فروش و تعویض خودرو بین نمایشگاه‌های خودرو و حتی عموم مردم، در سراسر ایران همه مجاب به ثبت آگهی خوردو به صورت آنلاین در پلتفرم‌هایی هستند که تعامل با نمایندگان فروش اتوگالری‌های مختلف را داشته باشد تا بتوانند خودرو مشتری خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار قرار دهند.

سال ساخت، رنگ، کارکرد کیلومتر، کشور ساخت، موتور و … تعیین قیمت درست خوردو با این ویژگی‌ها و پیدا کردن خودرویی که تمام مشخصات درج شده را در یک آگهی متنی و تصویری دارد، بسیار زمان‌بر است. سهم هزینه نگه‌داری و آب و برق مصرفی در نمایشگاه‌ها، گذاشتن جلسات مکرر خودرو برای شرح ویژگی‌های خودرو، تماس‌های متعدد با همکاران اتوگالری دیگر و … همگی یکسری از معضلات فروش خودرو است که با پلتفرم‌های خرید و فروش خودرو مثل کارزار، مشکلات آن‌ها حل خواهد شد. یکی از راهکارهایی که برای تسهیل در خرید و فروش خودرو پیشنهاد می‌دهیم، پلتفرم کارزار است.

رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار
رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار

پلتفرم کارزار و تسهیل مسئولیت‌های نمایشگاه‌ ماشین

پیش بردن کارهای خرید و فروش خودرو و راضی نگه داشتن مشتریان، چندان ساده نیست و مسئولیت‌های زیادی را بر عهده نمایشگاه‌های ماشین می‌گذارد. این وظایف عبارت‌اند از:

 

رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار
رفع چالش‌های خرید و فروش خودرو با کارزار

معرفی و آگاهی دادن به نمایندگان فروش و اتوگالری‌های دیگر

اتوگالری‌ها باید اطلاعات کامل، جزئی و دقیق در مورد ماشین‌های موجود را به مشتریان ارائه دهند که شامل مشخصات فنی، ویژگی‌های اختیاری، قیمت‌ها و توضیحاتی در مورد عملکرد و ایمنی ماشین می‌شود.

 

معامله‌ قیمت مناسب

اتوگالری‌ها باید در مورد قیمت ماشین، تحقیق کرده، قیمت‌های بازار را رصد و با همکاران اتوگالری دیگر مذاکره کنند. در واقع آن‌ها باید ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش خود و اتوگالری‌های دیگر داشته باشند تا قیمت‌ها و شرایط خرید را به تاریخ نگه دارند.

 

نمایش موجودی‌ها

نمایشگاه‌های ماشین باید خودروهای مختلف را به دقت به نمایش بگذارند و امکانات و ویژگی‌های هر مدل را به تفصیل و تصویر توضیح دهند.

 

هر دو اتوگالری‌ها و نمایشگاه‌های ماشین باید در تمام مراحل تعامل با همکاران خود از اخلاق حرفه‌ای و ارتباط موثر برخوردار باشند تا به خرید و فروش مستمر و البته موثر منجر شود که مدیریت این مسئولیت‌ها را کارزار تسهیل و تسریع کرده است.

پلتفرم خرید و فروش خودرو و نحوه استفاده برای اتوگالری‌ها

۱- پنل نمایشگاه‌های خودرو

با استفاده از پنل اتوگالری کارزار، نمایشگاه‌های خودرو می‌توانند با احراز هویت و ارسال مدارک، پکیج‌های آگهی کارزار را به صورت اشتراک ماهانه و سالانه خریداری کنند.اطلاعات، شرایط خرید مربوط به هر کدام از بسته‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها را می‌توانند بعد از ثبت نام در سایت و یا اپلیکیشن کارزار ببینند.

 

۲- شرایط استفاده از خدمات

به منظور استفاده از خدمات، ‌می‌بایست از پلتفرم یا سایت کارزار استفاده کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنند. بعد از احراز هویت توسط ادمین، امکان استفاده از خدمات پنل، مشروط به خرید یکی از پکیج‌هایی است که توسط اتوگالری انتخاب شده است. آگهی‌های ثبت شده توسط این پنل هیچ امتیازی نسبت به سایر آگهی‌ها ندارد و مشابه ‌آگهی‌های دیگر نمایش داده می‌شود.

 

۳- محدودیت‌های استفاده از خدمات

حساب کاربری و بسته‌ خریداری شده توسط شما منحصراً جهت استفاده نمایشگاه خودرو و نمایندگان فروش و غیر قابل انتقال به اتوگالری دیگر است.

 

پلتفرم خرید و فروش کارزار

پلتفرم خرید، فروش و تعویض خودرو کارزار، یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی است که می‌توانید آن را به‌راحتی در نسخه وب مورد استفاده قرار دهید. این اپلیکیشن بیشتر به ثبت آگهی‌های خرید و فروش خودرو بین اتوگالری‌ها و نمایندگان فروش آن‌ها می‌پردازد و به نمایشگاه‌های خودرو کمک می‌کند با خودروهای موجود خود را به همکاران اتوگالری دیگر بفروشند. از جمله مزایای استفاده از پلتفرم کارزار این است که نمایشگاه ماشین می‌تواند یک پروفایل با مشخصات کامل از اتوگالری تعریف کرده و در آن هر خودرو را در قالب یک آگهی به‌طور مجزا ثبت کند. علاوه بر این می‌تواند با مشخص کردن نمایندگان فروش خود  و درج آگهی‌های متنوع، به مدیریت آگهی‌های خود بپردازد و از بروز نارضایتی‌هایی که ممکن است ایجاد شود، جلوگیری کند. ارزش این اپلیکیشن به این است که مدیر اتوگالری می‌تواند کاملا مدیریت شده کارهای آگهی را به نمایندگان خود سپرده و تمام آگهی‌ها را یک جا ببیند.

 

برخی از امکانات پلتفرم خرید و فروش خودرو در کارزار

  • این پلتفرم امکان ثبت آگهی خرید، فروش و تعویض خودرو را به صورت مجزا برای هر خودرو می‌دهد.
  • امکان ثبت و افزودن نمایندگان فروش اتوگالری را با دسترسی‌های متفاوت داخل پروفایل اتوگالری می‌دهد.
  • یک ماه اول به صورت رایگان فرصت ثبت اتوگالری و افزودن آگهی را به اتوگالری‌ها می‌دهد.
  •  امکان تعریف تعداد نامحدود آگهی‌های خودرو در سیستم و مدیریت هر آگهی توسط نماینده فروش را می‌دهد.
  • امکان ارسال تصویر و ویدئو هر خودرو را جهت نمایش به اتوگالری‌های دیگر ایجاد کرده است.
  • امکان تفکیک و فیلتر خودروها با شرایط مدنظر اتوگالری‌ها توسط جستجوی پیشرفته ایجاد شده است.
  •  امکان تعریف ویژگی‌های خودرو به تفکیک قیمت، سال ساخت، کارکرد، رنگ، موتور و … را ایجاد کرده است.
  • امکان تغییر و ویرایش در مشخصات آگهی از پیش تعریف‌شده
  • امکان ثبت تگ فروخته شده و اقساطی در آگهی
  • امکان برقراری تماس با اتوگالری‌ها دیگر
  • امکان فیلتر آگهی‌ها بر اساس جدیدترین، ارزان‌ترین و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×