جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » فراری SF-23 را معرفی کرد
Ferrari-SF-23

فراری SF-23 را معرفی کرد

۱۴۰۱-۱۱-۲۵

فراری از خودروی فرمول 1 جدید SF-23 خود رونمایی کرد که امیدوار است با آن برای کسب عنوان قهرمانی جهان رقابت کند.

به گزارش مجله ماشین، مراسم رونمایی که روز سه شنبه در مارانلو برگزار شد، با حضور رئیس جدید تیم ایتالیایی، فرد واسور، و همچنین چارلز لکلرک و کارلوس ساینز برگزار شد.

SF-23 بر اساس F1-75 در سال گذشته ساخته شده است، جایی که تیم در چهار مسابقه پیروز شد و ۱۲ پوزیشن قطبی را به دست آورد. این تیم قصد دارد با SF-23 جدید جهشی به جلو داشته باشد که در تلاش است تا کاستی های این وسیله نقلیه را جبران کند.

ماتیا بینوتو که سال گذشته هدایت این تیم را بر عهده داشت، در پایان دسامبر از تیم ایتالیا جدا شد و واسور جایگزین وی شد. واسور امیدوار است بتواند بر روی شتابی که تیم در چند سال گذشته داشته است، قهرمانی را که مدت ها انتظارش را می کشید، به ارمغان بیاورد.

واسور اخیراً در گفتگو با مطبوعات گفت که فراری برای رسیدن به هدف خود در عنوان قهرمانی جهان نیازی به یک تکامل ریشه ای ندارد.

واسور در اولین دیدار خود با مطبوعات به عنوان رئیس فراری گفت: البته تجربه من به دو هفته گذشته محدود است، اما ما همه چیز را برای بردن داریم.

ما باید همه چیز را کنار هم بگذاریم تا یک کار خوب انجام دهیم، اما آنچه لازم است برای بردن داریم.

فراری علاوه بر تمرکز بر بهبود عملکرد آیرودینامیکی، به دنبال کاهش وزن خودرو نیز بوده است. بنابراین، هدف آنها به حداقل رساندن سایش تایر است.

این تیم همچنین سعی در افزایش دوام در سمت موتور داشتند. بنابراین، آنها قادر خواهند بود موتور را با قدرت کامل بیشتر کار کرده و به عملکرد بیشتری دست پیدا کنند.

همچنین این خودرو دارای حروف نمادین فراری در بال عقب است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×