سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » معرفی موتور V16 بوگاتی
موتور V16 بوگاتی

معرفی موتور V16 بوگاتی

۱۴۰۲-۱۲-۱۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه

بوگاتی تایید می کند که موتور W16 با موتور هیبریدی V16 جایگزین خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین، شایعات مبنی بر استفاده بوگاتی از موتور V16 درست از آب درآمد. بوگاتی که می خواهد هیجان طرفداران خود را برای هایپرکار جدید خود که در ماه ژوئن معرفی می شود تقویت کند، ویدیوی کوتاهی از موتور جدید خود منتشر کرد که از بهشت ​​فیبر کربن آمده است.

مهندسان مولشیم در مورد موتور V16 که رگ حیات واحد قدرت هیبریدی خواهد بود، سکوت می کنند. همچنین شایعه شده است که این موتور که ادعا می شود با مشارکت Cosworth توسعه می یابد و حجم ۸.۳ لیتری را ارائه می دهد، توربوشارژر نخواهد داشت. از آنجایی که در کلیپ منتشر شده به یک موتور با دور بالا اشاره می کند، به احتمال زیاد اتمسفریک است.

واحد قدرت می تواند تا ۹۰۰۰ دور در دقیقه بچرخد و به لطف ۳ الکتروموتور در مجموع ۱۸۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند. با این حال، تنها اطلاعاتی که به طور رسمی توسط سازنده اعلام شده این است که یک واحد هیبریدی V16 وجود خواهد داشت.

اگرچه خط تولید V16 محبوبیتی نداشت، اما این فرصت را داشت که مدل های زیادی را به قدرت برساند. در سال ۱۹۳۰ در کادیلاک V-16 و در سال ۲۰۰۳ در سیستین کانسپت استفاده شد. یک سال بعد، رولزرویس موتور V16 را در کانسپت ۱۰۰EX قرار داد. موتور V16 همچنین در نمونه های اولیه BMW سری ۷ گلدفیش و بنتلی مولسان استفاده شد.

اگر واحد نیرو را کنار بگذاریم و به هایپرکار فرانسوی برگردیم، برخلاف شیرون با مدلی روبرو خواهیم شد که از ابتدا ساخته شده است. این خودرو که توسط Achim Anscheidt طراحی شده است، در کمترین زمان ممکن در سال ۲۰۲۶ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×