یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴ دو میلیون دلاری
porsche 911 turbo s 1994 1

پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴ دو میلیون دلاری

۱۴۰۲-۰۷-۲۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 11

پورشه 911 توربو اس مدل 1994یکی از پنج پورشه موجود در کلکسیون سفید است که قیمت آن حدود 2 میلیون دلار تخمین زده می شود.

به گزارش مجله ماشین، این پورشه که آخرین نسل ۹۶۴ است و به سال ۱۹۹۴ برمی گردد،  یکی از آخرین خودروهایی است که آلمانی ها در این خانواده با تک توربوشارژر بزرگی که روی موتور کوبیده شده است، ساخته اند. از پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴ تنها ۳۹ نسخه تولید شده است که خودروی مورد صحبت ما یکی از آنهاست.

این خودرو توسط مجموعه Blackhawk کالیفرنیا خریداری شد و در آنجا به مدت ۲۲ سال در حالت استفاده نشده نگهداری شد. سپس در سال ۲۰۱۶ وارد گاراژ بزرگ دیگری از پورشه به نام وایت کالکشن شد که در آنجا به همین سرنوشت دچار شد.

پورشه 911 توربو اس مدل 1994
نمای عقب پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴

کلکسیون سفید در ابتدای دسامبر به طور کامل به فروش می رسد و ۵۶ خودروی اسپرت و مسابقه ای ساخت آلمان را به بازار عرضه می کند که همگی با نمای بیرونی سفید رنگ هستند. علاوه بر این، بسیاری از آنها مسافت پیموده شده بسیار پایینی نیز دارند.

پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴ الماس نادر

این ۹۱۱ خاص که فقط ۶۳ کیلومتر را طی کرده است، از موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندرو گیربکس پنج سرعته بهره می‌برد. به گفته شرکتی که وظیفه فروش آن را بر عهده دارد، یکی از کم کار‌ترین و بهترین نمونه های حفظ شده پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴موجود است. این ماشین فقط به صورت ماهانه فقط استارت زده می‌شود تا کار بکند.

کابین پورشه 911 توربو اس مدل 1994 با چرم بژ کشمیر و روت‌وود
کابین پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴ با چرم بژ کشمیر و روت‌وود

ویژگی‌های پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۱۹۹۴

این ویژگی‌های اضافی شامل فضای داخلی با چرم بژ کشمیر و روت‌وود، چرخ‌های ۱۸ اینچی RS Cup و سقف کشویی الکتریکی است. همچنین به سایر ویژگی‌های این خودرو از جمله کمپرسور هوا، روکش ماشین، رول ابزار، کتاب‌های صاحب اصلی همراه با کیسه، برچسب پنجره اصلی و صحافی سند نیز می‌شود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×