نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره
کد خبر: 22210
زمان انتشار: 18 آبان 1399 13:21:00

حفظ هویت برند های ادغام شده نیسان و میتسوبیشی

علی رغم ادغام شرکت های میتسوبیشی و نیسان و استفاده از برخی از قطعات مشترک بر روی میتسوبیشی ترایتون و نیسان ناوارا این پیکاپ ها دارای سامانه های تعلیق و موتور های متفاوتی خواهند بود.
حفظ هویت برند های ادغام شده نیسان و میتسوبیشی

 به گزارش مجله ماشین به نقل از خبرخودرو، با وجود برنامه های کاهش هزینه میان میتسوبیشی و نیسان و استفاده از قطعات مشترک بسیار پیکاپ های ترایتون و ناوارا همچنان دارای وجوه تمایز مختلفی خواهند بود.


اگرچه دو شرکت میتسوبیشی و نیسان با هدف کاهش هزینه ها و استفاده در قطعات مشترک میان محصولات شان با یکدیگر همکاری کردند اما حالا مدیر برنامه ریزی تولید نیسان اعلام کرده که پیکاپ های مذکور دارای ویژگی های فنی متمایزی هستند.

ایوان اپینورا معاون ارشد برنامه ریزی تولید نیسان گفت: "ما به دنبال استفاده از قطعات مشترک هستیم اما هر شرکت بر روی راهبرد های خودش متمرکز خواهد بود. پس ممکن است که ما در آینده خودروهایی متفاوت را تولید کنیم چون مشتریان از ما خودرو های متفاوت می خواهند."

ماکوتا اوشپیا مدیر نیسان نیز گفت: " هر شرکتی ویژگی های خودش را دارد و این ویژگی ها منحصر به فرد خواهند ماند و اگر ما در نیسان به این نتیجه برسیم که چیز منحصر به فردی میخواهیم آن را در محصولات خودمان به کار خواهیم برد."

قرار است نسل آینده میتسوبیشی ترایتون در سال 2023 عرضه شود.

این در حالی است که گمان نمی رود تا سال 2025 شاهد عرضه نسخه جدیدی از نیسان ناوارا باشیم.
 
OK
نام :
ایمیل :
دیدگاه :
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل گيرندگان:
هر یک از ایمیل ها را در یک سطر وارد نمایید، حداکثر ۲۰ آدرس