سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب

تازه‌ها و اخبار کوپرا فورمنتور و لئون 2024 با ظاهری تیزتر و قدرت بیشتر معرفی شدند

کوپرا فورمنتور و لئون ۲۰۲۴ با ظاهری تیزتر و قدرت بیشتر معرفی شدند

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

کمپانی کوپرا، برند اسپرت‌ساز زیرمجموعه‌ی سئات، به‌تازگی از فیس‌لیفت‌های جدید فورمنتور و Leon رونمایی کرده است. این اولین بازنگری ظاهری این دو مدل است که علاوه بر به‌روزرسانی‌های بصری، از ویژگی‌های جدیدی نیز در زیر پوسته‌ی خود بهره می‌برند.

تازه‌ها و اخبار چرا ماسک هند را رها کرد و به چین رفت؟

چرا ماسک هند را رها کرد و به چین رفت؟

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

بازدید غیرمنتظره ایلان ماسک از چین در این هفته امتیازاتی را برای تسلا به ارمغان آورد، اما هند را پس از لغو سفر برنامه ریزی شده او در اوایل این ماه، سرخورده کرد. مفسران هندی این حرکت را توهینی به خود می‌دانند.

تازه‌ها و اخبار خودروسازان اروپایی تحت فشار تغییر مدل و تقاضای ضعیف

خودروسازان اروپایی تحت فشار تغییر مدل و تقاضای ضعیف

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

شرکت‌های فولکس‌واگن، مرسدس بنز و استلانتیس همگی روز سه‌شنبه با کاهش فروش و درآمد سه ماهه اول روبرو شدند، چرا که آن‌ها در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های جدید هستند و با تقاضای ضعیف‌تر مصرف‌کنندگان برای خودروهای نو به دلیل بالا بودن نرخ بهره مواجه‌اند.

آرشیو اخبار افت شاخص شامخ در اسفند علیرغم تقاضای بازار

بازار خودرو التهابی که با مالیات عایدی سرمایه فروکش نمی‌کند

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

مجلس شورای اسلامی با رفع ایرادات شورای نگهبان، طرح مالیات بر عایدی سرمایه را نهایی کرد. هدف از این طرح، کاهش سوداگری و دلالی در بازارهایی مانند مسکن و خودرو است. اما آیا این طرح می‌تواند التهابات بازار خودرو را فروکش کند؟

تازه‌ها و اخبار دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

افزایش دوباره قیمت گواهی اسقاط خودرو / گرانی بیشتر در انتظار خریداران خودرو

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

دولت در اقدامی جدید، قیمت گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی را بار دیگر افزایش داد. بر اساس مصوبه هیات وزیران، از این پس برای شماره‌گذاری هر دستگاه خودروی مونتاژی، به جای یک گواهی اسقاط، به 1.5 گواهی اسقاط نیاز خواهد بود.

تازه‌ها و اخبار حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی با پلاك بين المللی به ايران

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجي با پلاك بين المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام و ابلاغ شد.

آرشیو اخبار حواله خودرو پاداش ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های آسیا

حواله خودرو پاداش ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های آسیا

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

تیم ملی فوتسال ایران با اقتدار جام ملت‌های آسیا را فتح کرد و به جام جهانی صعود کرد. در این راستا، وعده‌های جدیدی از سوی فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان داده شده است که یکی از آن‌ها، پیگیری درخواست آن‌ها برای دریافت حواله خودرو است.

آرشیو اخبار گورستان ماشین‌های کلاسیک

گورستان ماشین‌های کلاسیک / صدها خودرو در دل جنگل رها شده‌اند

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

یک آهن قراضه فروشی کارکردهای زیادی دارد، اما جایی است که ماشین‌های رها شده قبل از خرد شدن و بازیافت جمع‌آوری می‌شوند. اما برخی از این آهن قراضه فروشی‌ها هم قبل از پاکسازی، خودشان رها می‌شوند و در نتیجه خودروها برای دهه‌ها در حال پوسیدن باقی می‌مانند. گورستانی که در اینجا می‌بینید، یکی از همین مکان‌هاست.

آرشیو اخبار ایلان ماسک

ایلان ماسک در پکن به دنبال مجوز برای تسلا

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در سفری کوتاه به پکن که روز دوشنبه به پایان رسید، به دنبال کسب مجوز از چین برای استفاده از سیستم‌های پیشرفته کمک‌راننده (FSD) در خودروهای تسلا بود. این اقدام می‌تواند درآمد تسلا را در زمانی که تحت فشار رقبای چینی قرار دارد، افزایش دهد.

آرشیو اخبار موتور هوندا NX650 رپتور

هوندا NX650 رپتور: شکارچی آفرود ساخته شده برای موتورسواری ماجراجویانه

۱۴۰۳-۰۲-۱۰

برخلاف پروژه‌های سفارشی که معمولا بر اساس یک برنامه دقیق از ابتدا تا انتها پیش می‌روند، همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات، بهتر است با جریان پیش بروید و این رویکرد می‌تواند منجر به نتایج خارق‌العاده‌ای شود. این همان داستانی است که برای این موتورسیکلت دوگانه‌کار قدرتمند ساخته شده توسط Matteucci Garage در ایتالیا اتفاق افتاده است.

×